Muzyka

sobota, 9 maja 2015

Rozdział 10 część 1

Po przyjściu do domu siadam na kanapie i odczytuję sms-a. Jego treść jest dla mnie absolutnie nie zrozumiała. Napisał ,,Rozumiem, że Ci to pasuje. Ok." Nigdy nie rozumiałam Kuby, ale teraz pogubiłam się już kompletnie. Nie odpisuję, no bo właściwie co miałabym na to odpowiedzieć?... Nie ważne muszę jechać do taty.

*

Była przerwa świąteczna i minęła. Bardzo dobrze, musicie mi wybaczyć i zrozumieć, że moje relacje z rodziną nie są ani trochę ciekawe, więc nie będę się dzielić tym detalem. ;)
Tak strasznie nie mam ochoty iść do szkoły, ani zostać w domu, ale coś muszę wybrać. Wybieram szkołę. Już wolę tych ,,chwilowych" ludzi niż moją mamę i jej chłopaka. ( Nie zrozumcie mnie źle, kocham ją najmocniej na świecie ale męczy mnie). Mija 2 lekcja, a pani od biologii każe nam się dobrać w 4 osobowe grupy. Nie... źle mówię, ona sama je wybiera Xd
Trafiam do zespołu z Agnieszką, Robertem i Kubą.
Siedzimy i rozprawiamy nad sensem tego bezsensownego tematu, gdy nagle czuję jak ktoś przejeżdża mi po udzie palcami. Spoglądam w górę i widzę Debila siedzącego na wprost mnie. Patrzę na niego pytającym wzrokiem. Nagle wypala: 
-Tsss... - Po chwili - Robert dlaczego nie reagujesz?!
-Na co niby? - pyta chłopak ze zdziwieniem
-No przejechałem ci po nodze ręką a ty nic! - mówi niby zaskoczony
-Nic nie czułem
-Nic nie czułeś bo to po MOIM udzie przejechał palcami!- odzywam się z podniesionym tonem
-Ooo... kurde... - mówi i wpatruję się we mnie tymi obleśnie głębokimi brązowymi oczami
-Nie no spoko- urywam temat i zabieramy się do bezsensownego projektu.



Straszne Was przepraszam, że tak wyszło z tym rozdziałem (dodany z opóźnieniem a teraz jeszcze podzielony na 2 części). Po prostu mamy teraz w szkole straszny zapie*dziel i jesteśmy wykończone ;C a wychodzimy z założenia, że lepiej napisać mniej niż gorszej jakości.
Jeszcze raz BARDZO przepraszam ;( / Miśka 






20 komentarzy:

  1. Czemu usunęłaś mój komentarz? Aż tak boisz się krytyki? Przestał w takim razie takie główną w internecie zamieszczać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. *przestań i *gówno
      I jak tak przeszkadza ci nasz blog to po prostu na nie go nie wchodź.
      ps. dziękuję za twoje wyświetlenia Xd

      Usuń
  2. Z przyjemnością napiszę Ci jeszcze raz

    OdpowiedzUsuń
  3. Ps. kiedy jutro wstanę, bo dzisiaj mi się spać chce, napiszę C wszystkie błędy, jakie tu popełniłaś. Chyba, że usunęłaś mój poprzedni komentarz, a zaraz poprawiłaś te masakryczne błędy, to przejdę do innych części. Trzymajcie się cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  4. I jeszcze jedno, co Ci po pustych wyświetleniach? Tak bardzo Ci na nich zależy? Dobrze, zatem od dzisiaj będę wchodziła regularnie na Twojego bloga, żeby napisać Ci przy każdym nowym rozdziale, jakie masz braki w języku polskim

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie istnieje takie coś jak znak zapytania, a następnie wielokropek (w książkach to widziałaś? ;]), przed "więc" stawia się przecinek, przed "ale" również, i przed "a" — tego to już w podstawówce uczą, na końcu zdaniamusi być kropka, gdzie u Ciebie jest? Czytasz książki? Chyba mama do snu Ci czyta.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Treść tego bloga jest bardzo wyjątkowa. Widać, iż w każdy post jest włożona duża ilość świetnej pracy.
    Chciałabym zachęcić autorkę tego bloga do zgłoszenia strony, do rejestru blogów: „Czytać znaczy żyć drugi raz".

    http://czytac-zyc-drugi-raz-rejestrblogow.blogspot.com/

    Rejestr powstał niedawno i zachęca świetnych autorów do rozpowszechniania swoich prac.

    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Co to II częścią? XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy 2 część?

    OdpowiedzUsuń
  10. nie słuchaj tych komentarzy. Pisz dalej. Czekam na 2 część ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego ma nie słuchać? Popełnia błędy, więc powinna je poprawić. Jak w szkole nauczycielka oddaje kartkówkę, która ma błędy, to zlewasz to czy starasz się nauczyć tego, czego nie umiesz?

      Usuń
    2. Nauczycielka ma imię. Mówi twarzą w twarz o błędach i nie jest anonimowym wycierusem do podłóg jak ty śmieciu bez nazwiska. @MISSbumBUM

      Usuń
  11. Dziękujemy za słowa otuchy a to, że nie możecie się doczekać nowych rozdziałów oczywiście motywuje :***

    OdpowiedzUsuń
  12. Drogi Panie anonim:
    WKURZASZ MNIE!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń